خدمة مجموعتك .. تتيح لك انشاء مجموعه خاصه بك وبمن تقبلهم فيها وتتميز بلونها ورتبتها.....مثال (( مجموعة )) [ التحليه ]

مبروك الاعضاء الكرام,, مهام الاشرف

خدمة منتداك تتيح لك اقتراح قسم فى مجال تخصصك (( دراستك -عملك ... الخ ))... للمشاركه ارسل رساله خاصة لاحد المديرين.

تنفرد elamaken بلقب القلم الذهبى ,,

هدية جروب ساعة صفا بمناسبة عيد الفطر المبارك .. ايقونات خدميه رائعه فى اعلى الصفحه

اجعل يومك فى طاعة الله


سجل الزوار

free counters

المواضيع الأخيرة

» صيانة ايديال زانوسى بالاسكندرية 01017005548 صيانة زانوسي الفيوم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت يناير 11, 2020 7:29 pm من طرف مارتين يوزرسيف

» صيانة ايديال زانوسى بالاسكندرية 01017005548 صيانة زانوسي الفيوم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت يناير 11, 2020 7:06 pm من طرف مارتين يوزرسيف

» الوطن العربي المنكوب
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 10:46 am من طرف admin

» البعد الثقافي للمشاريع الصغيرة والمتوسطة
وصفه لجمال شعرك Emptyالأحد مارس 12, 2017 1:35 pm من طرف هيثم الروبى

» اهداف تيم الثورة مستمرة
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة ديسمبر 30, 2016 8:39 am من طرف admin

» فكرة مشروع محطة تحلية المياه من مجموعة رمضون العالمية
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2016 8:43 am من طرف admin

» الملكيه الفكريه فى عصر المعلوماتيه!!
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2016 8:40 am من طرف admin

» اليمن السعيد يتحرر
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 5:23 pm من طرف admin

» الخليفه العثمانى الجديد ..
وصفه لجمال شعرك Emptyالأحد يناير 04, 2015 4:27 pm من طرف sa7fe

» شهر صفر (2)
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:43 pm من طرف admin

» مفاتيح الفرج والادعيه لازاله الهم والكرب والهموم ....
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:33 pm من طرف sa7fe

» يااا انت ان لم تحبني حرر اسري بك
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:25 pm من طرف admin

» اتعلم انه ينام معك في فراشك كل ليلة!!!!!!!!!!
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت سبتمبر 06, 2014 7:49 am من طرف admin

» \\ خَـآرجْ طٌرقآتَ آلحٌبْ ..... -!
وصفه لجمال شعرك Emptyالأربعاء سبتمبر 04, 2013 10:26 am من طرف sa7fe

» لا يصح قول رمضان كريم
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة أغسطس 02, 2013 3:14 pm من طرف admin

» شهر رمضان (9)
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة أغسطس 02, 2013 3:12 pm من طرف admin

» خطوات العنايه بالطفل بعد التطعيم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 4:41 pm من طرف elamaken_h

» مجــرد همسـ•ـات ...
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 4:36 pm من طرف elamaken_h

» | هكذآ هو آلآختنآق ") ..;
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 2:40 pm من طرف elamaken_h

» اللهم بلغنا رمضان
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 2:38 pm من طرف elamaken_h

» لأنني لستُ إلا أنثى
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:20 pm من طرف elamaken_h

» بقايا إنسان .........
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:11 pm من طرف elamaken_h

» هَلْ لـِ الْعَآشِقينْ تَوبَة .؟!
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:08 pm من طرف elamaken_h

» كلمات اغنية محمد فؤاد لو ليا حق
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:24 pm من طرف elamaken_h

» متــى يعطــش المــاء !؟
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:20 pm من طرف elamaken_h

» لا أقسم بهذا البلد
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:15 pm من طرف elamaken_h

» I FEEL SHY
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:12 pm من طرف elamaken_h

»  أحمر شفاة على قميص رجولته ....!! ~_~
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:04 pm من طرف elamaken_h

» (¯`·._) عزفو على اوتار مشاعري و رحلـــــــــــــو (¯`·._)
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 6:36 pm من طرف elamaken_h

» كيف نستخدم الحب بشكل صحيح ؟
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 6:29 pm من طرف elamaken_h

سحابة الكلمات الدلالية

الزوار

.: عدد زوار المنتدى :.

المواضيع الأخيرة

» صيانة ايديال زانوسى بالاسكندرية 01017005548 صيانة زانوسي الفيوم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت يناير 11, 2020 7:29 pm من طرف مارتين يوزرسيف

» صيانة ايديال زانوسى بالاسكندرية 01017005548 صيانة زانوسي الفيوم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت يناير 11, 2020 7:06 pm من طرف مارتين يوزرسيف

» الوطن العربي المنكوب
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 10:46 am من طرف admin

» البعد الثقافي للمشاريع الصغيرة والمتوسطة
وصفه لجمال شعرك Emptyالأحد مارس 12, 2017 1:35 pm من طرف هيثم الروبى

» اهداف تيم الثورة مستمرة
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة ديسمبر 30, 2016 8:39 am من طرف admin

» فكرة مشروع محطة تحلية المياه من مجموعة رمضون العالمية
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2016 8:43 am من طرف admin

» الملكيه الفكريه فى عصر المعلوماتيه!!
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2016 8:40 am من طرف admin

» اليمن السعيد يتحرر
وصفه لجمال شعرك Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 5:23 pm من طرف admin

» الخليفه العثمانى الجديد ..
وصفه لجمال شعرك Emptyالأحد يناير 04, 2015 4:27 pm من طرف sa7fe

» شهر صفر (2)
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:43 pm من طرف admin

» مفاتيح الفرج والادعيه لازاله الهم والكرب والهموم ....
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:33 pm من طرف sa7fe

» يااا انت ان لم تحبني حرر اسري بك
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2014 8:25 pm من طرف admin

» اتعلم انه ينام معك في فراشك كل ليلة!!!!!!!!!!
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت سبتمبر 06, 2014 7:49 am من طرف admin

» \\ خَـآرجْ طٌرقآتَ آلحٌبْ ..... -!
وصفه لجمال شعرك Emptyالأربعاء سبتمبر 04, 2013 10:26 am من طرف sa7fe

» لا يصح قول رمضان كريم
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة أغسطس 02, 2013 3:14 pm من طرف admin

» شهر رمضان (9)
وصفه لجمال شعرك Emptyالجمعة أغسطس 02, 2013 3:12 pm من طرف admin

» خطوات العنايه بالطفل بعد التطعيم
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 4:41 pm من طرف elamaken_h

» مجــرد همسـ•ـات ...
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 4:36 pm من طرف elamaken_h

» | هكذآ هو آلآختنآق ") ..;
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 2:40 pm من طرف elamaken_h

» اللهم بلغنا رمضان
وصفه لجمال شعرك Emptyالسبت مايو 11, 2013 2:38 pm من طرف elamaken_h

» لأنني لستُ إلا أنثى
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:20 pm من طرف elamaken_h

» بقايا إنسان .........
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:11 pm من طرف elamaken_h

» هَلْ لـِ الْعَآشِقينْ تَوبَة .؟!
وصفه لجمال شعرك Emptyالخميس أبريل 25, 2013 8:08 pm من طرف elamaken_h

» كلمات اغنية محمد فؤاد لو ليا حق
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:24 pm من طرف elamaken_h

» متــى يعطــش المــاء !؟
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:20 pm من طرف elamaken_h

» لا أقسم بهذا البلد
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:15 pm من طرف elamaken_h

» I FEEL SHY
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:12 pm من طرف elamaken_h

»  أحمر شفاة على قميص رجولته ....!! ~_~
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 7:04 pm من طرف elamaken_h

» (¯`·._) عزفو على اوتار مشاعري و رحلـــــــــــــو (¯`·._)
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 6:36 pm من طرف elamaken_h

» كيف نستخدم الحب بشكل صحيح ؟
وصفه لجمال شعرك Emptyالإثنين أبريل 22, 2013 6:29 pm من طرف elamaken_h

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

تصويت

هل تؤيد حظر النقاب ؟؟؟
وصفه لجمال شعرك Bar_right16%وصفه لجمال شعرك Bar_left 16% [ 75 ]
وصفه لجمال شعرك Bar_right69%وصفه لجمال شعرك Bar_left 69% [ 333 ]
وصفه لجمال شعرك Bar_right15%وصفه لجمال شعرك Bar_left 15% [ 74 ]

مجموع عدد الأصوات : 482

الساعه

Place holder for NS4 only

عرف اصحابك بساعة صفا

اخبر صديقك

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 681 بتاريخ الأحد أغسطس 25, 2019 4:21 pm

الملكيه الفكريه _Intellectual property

الملكيه الفكريه هى

 الحق المكتسب من نتاج فكرى

 لشخص ما_ والنتاج الفكرى هو

 ابتكار طالما انفرد به الباحث_كأبتكار

 مصنف فنى به الكثير من المهارات

 التى ينفرد بها صاحب ذلك العمل الابداعى_

ما اسهل . COPY & PASTE

 القص واللزق!!!! .. وما اسهل البحث

 فى محرك البحث الشهير (GOOGLE)

المبادئ الاوليه .. فى استخدام الملكيه الفكريه ..

 فى المنتديات الموضوع كاملا فى قسم ثقافه وفكر

 _ Intellectual property is

acquired right from the product of

intellectual vision for the

person and the @

is the intellectual product

innovation as long as the researcher

 himself @ classified technical

innovation has a lot of Skills that

are specific to the creative

work that is easier @.

COPY & PASTE minors and Glutinous!!!!

.. And easier to search in

the search engine's

(GOOGLE) of the primary ..

In the use of intellectual property ..

 Forums modua fully in the Department

of Culture and Thought

5757

وصفه لجمال شعرك 998

    وصفه لجمال شعرك

    anta3omry
    anta3omry
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 194
    نقاط النشاط : 4212
    تقيم الاعضاء لك : 6
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    default وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف anta3omry في السبت فبراير 07, 2009 4:22 pm


    سيدتى يوجد فى المطبخ اشياء نستعملها فقط لطهى الطعام
    ولكن لا نفكر فى استخدامها لاشياء اخرى



    بس تعالى هنا معايا وصفه لنستخدمها فى تطويل الشعر
    ولمعانه يلا نبدأ بعمل الوصفه الاولى


    تخلط فنجان حنه +حليب كامل الدسم +
    ملعقة زبادي +بيضه +ملعقة عسل
    يخلط الجميع ويوضع على الشعر لمدة 3 ساعات
    ثم يغسل , وتوضع الخلطة على الشعر
    مرة في الأسبوع لمدة شهر

    دى بقا طريقه الوصفه الاولى

    مش بس كده لا معايا كمان وصفه تانيه دى بقا
    لتقويه الشعر يلا نبدا بعمل الوصفه التانيه


    يخلط قليل من العسل +قليل من زيت الزيتون ويسخن على النار ويدلك به
    الشعر ويغسل بعد فترة قصيرة
    وتكرر هذه
    العملية مرة كل شهر فانه يقوي الشعر ويكون أكثر صلابه

    ودى بقا الوصفه التانيه يا رب تعجبوا

    يلا جربوها بقااا

    &&&ANTA3OMRY&&&


    _________________


    مشرفة قسم مستشار الحب
    وصفه لجمال شعرك Cand139eq
    jessy
    jessy
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    nick name paltalk : MoRsHeDa
    العذراء
    الخنزير
    عدد الرسائل : 372
    العمل/الترفيه : Tour guide
    نقاط النشاط : 4409
    تقيم الاعضاء لك : 17
    تاريخ التسجيل : 12/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف jessy في السبت فبراير 07, 2009 4:28 pm



    تسلام كلامك ياقمر وعلى كدة احنا هنبقا
    قمر بسبب المطبخ ربنا يسطر عالينا بقا


    _________________


    وصفه لجمال شعرك Sigpic28593_1

    مشرفة قسم المرأه
    anta3omry
    anta3omry
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 194
    نقاط النشاط : 4212
    تقيم الاعضاء لك : 6
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف anta3omry في السبت فبراير 07, 2009 4:35 pm


    ميرسى اوى يا جيسى على الكلام

    الحلو دهواكيد احنا قمر من غير اى
    حاجه حبيبتى من غير وصفات للشعر
    ولا للبشره احنا كده طبيعى احلى


    _________________


    مشرفة قسم مستشار الحب
    وصفه لجمال شعرك Cand139eq
    لميس
    لميس
    مراقب .. Observer
    مراقب .. Observer

    الرتبه فى روم ساعة صفا : user
    الدلو
    الفأر
    عدد الرسائل : 39
    نقاط النشاط : 4060
    تقيم الاعضاء لك : 2
    تاريخ التسجيل : 19/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف لميس في السبت فبراير 07, 2009 8:14 pm

    ميرسى على مجهودك
    حدائق الرحمن
    حدائق الرحمن
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    الرتبه فى روم ساعة صفا : user
    السمك
    الماعز
    عدد الرسائل : 169
    الموقع : الاهلي المصري
    العمل/الترفيه : المملكه العربيه السعوديه
    المزاج : اهلاوى
    نقاط النشاط : 4190
    تقيم الاعضاء لك : 3
    تاريخ التسجيل : 11/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف حدائق الرحمن في السبت فبراير 07, 2009 9:53 pm

    السلام عليكم
    جاملوا بعض بقا واحنا نتفرج
    ههههههههههههههههههههه


    _________________


    وصفه لجمال شعرك 09_09_28-21_49_12-m8av@0
    admin
    admin
    .. الرئيس Admin
    .. الرئيس Admin

    الرتبه فى روم ساعة صفا : owner
    nick name paltalk : sa3t safa
    الجدي
    الكلب
    عدد الرسائل : 1068
    الموقع : sa3t safa
    المزاج : nice
    نقاط النشاط : 5661
    تقيم الاعضاء لك : 44
    تاريخ التسجيل : 11/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف admin في الأحد فبراير 08, 2009 4:15 am

    وصفه لجمال شعرك Y1y1.com-qlob%20(42)

    lol! صباحوووووووووو نفاق وطبطبه
    وعلى رأى المثل
    الطبيعى يحلى حتى لو كان وحله
    تسلمى ياقمر على كلامك الجميل بس افتكرى بس وقارنى مابين
    يوم الخطوبه او الفرح
    وكل يوم بتصحو فيه من النوم


    _________________


    وصفه لجمال شعرك Star4 ادارة جروب ساعة صفا وصفه لجمال شعرك Star4


    وصفه لجمال شعرك Domain-1d762bc30c
    jessy
    jessy
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    nick name paltalk : MoRsHeDa
    العذراء
    الخنزير
    عدد الرسائل : 372
    العمل/الترفيه : Tour guide
    نقاط النشاط : 4409
    تقيم الاعضاء لك : 17
    تاريخ التسجيل : 12/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف jessy في الأحد فبراير 08, 2009 5:01 am



    اولان انا اسفى على الرد على الموضوع تانى
    مرة بس انا مش فهمة انتو لية يارجالة زعلانين
    اوى كدة ياخرابى عاليكو وانت مالك يا ادمن بيوم
    الفرح يبنى على رائى المثل الا بيقول الحلوة حلو
    ة لو مش هقدر اكمل اكيد كلكم عرفين المثل هههههههههههه
    وكملى يا مى ملكيش دعوة بيهم اعملى زى تشجعة
    يا بيت هما الرجالة كدة ههههههههه


    _________________


    وصفه لجمال شعرك Sigpic28593_1

    مشرفة قسم المرأه
    anta3omry
    anta3omry
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 194
    نقاط النشاط : 4212
    تقيم الاعضاء لك : 6
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف anta3omry في الأحد فبراير 08, 2009 9:38 pm


    ميرسى اوى يا لميس على الرد الرقيق


    _________________


    مشرفة قسم مستشار الحب
    وصفه لجمال شعرك Cand139eq
    anta3omry
    anta3omry
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 194
    نقاط النشاط : 4212
    تقيم الاعضاء لك : 6
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف anta3omry في الأحد فبراير 08, 2009 9:41 pm


    ولا يهمك يا جيسى ردك وصول من غير ما تكتبيه يا حبيبتى
    بس المهم انا مش عارفه ليه الرجاله دول مدايقين منا
    هو احنا عملنا ليهم حاجه ده حتى احنا نسمه


    _________________


    مشرفة قسم مستشار الحب
    وصفه لجمال شعرك Cand139eq
    حدائق الرحمن
    حدائق الرحمن
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    الرتبه فى روم ساعة صفا : user
    السمك
    الماعز
    عدد الرسائل : 169
    الموقع : الاهلي المصري
    العمل/الترفيه : المملكه العربيه السعوديه
    المزاج : اهلاوى
    نقاط النشاط : 4190
    تقيم الاعضاء لك : 3
    تاريخ التسجيل : 11/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف حدائق الرحمن في الأحد فبراير 08, 2009 9:43 pm

    السلام عليكم
    فعلا انتوا نسمه بس المجامله كانت زياده اوى علشان كده علقنا عليها بس
    ههههههههههههههههههههههه


    _________________


    وصفه لجمال شعرك 09_09_28-21_49_12-m8av@0
    anta3omry
    anta3omry
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 194
    نقاط النشاط : 4212
    تقيم الاعضاء لك : 6
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف anta3omry في الأحد فبراير 08, 2009 9:45 pm


    ميرسيه اوى يا حدائق الرحمن
    وكويس انك قلت علينا احنا نسمه
    هههههههههههههه


    _________________


    مشرفة قسم مستشار الحب
    وصفه لجمال شعرك Cand139eq
    ميدو
    ميدو
    محترف اعلانات >> Professional Announcements
    محترف اعلانات >> Professional Announcements

    الرتبه فى روم ساعة صفا : user
    nick name paltalk : mido_k2010
    الجوزاء
    النمر
    عدد الرسائل : 38
    الموقع : السعوديه
    العمل/الترفيه : فنى تحلية مياء
    المزاج : عاااااالى قوى
    نقاط النشاط : 4105
    تقيم الاعضاء لك : 5
    تاريخ التسجيل : 08/02/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف ميدو في الخميس فبراير 26, 2009 8:03 pm



    والله انا نفسى اليومين دول اشوف جمال ربانى
    بس للسف
    كتر الميكب مخلاش حد وحش
    اماااااااااااااااال ليه رخصو ادوات المكياج
    لم الجمال الربانى موجود
    نفسى اعرف لييييييييييييييييه حد يقولى
    اليومين دول طلعنلى فى الميكب قال وكل يوم
    قال ايه الميكب لزم يكون ماشى معا الطقم و العنين
    والله بعد كدا ممكن يخترعو وشوش بلاستك وده الى الواحد خايف منو
    وشكرااااااااااااااااء
    hayam_el_rou7
    hayam_el_rou7
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    الرتبه فى روم ساعة صفا : admin
    nick name paltalk : hayam_el_rou7
    الدلو
    الخنزير
    عدد الرسائل : 22
    المزاج : kteer nice
    نقاط النشاط : 3949
    تقيم الاعضاء لك : 5
    تاريخ التسجيل : 22/09/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف hayam_el_rou7 في السبت أكتوبر 10, 2009 11:07 am



    salam , lak teslamili nice mawdou3 ,
    we ana ra7 ajarebha walaw ino
    3omri ma 3amalt heek wasafat ... thx kteeerrrrrrrrrrrrrr وصفه لجمال شعرك Fresse


    _________________


    on dis que la verite sort de la bouche des enfants, dois_je etre un enfant pour te dire que je t'aime.:

    وصفه لجمال شعرك 8542_01199652884
    mimidavenshi
    mimidavenshi
    محترف دعم >> Professional support
    محترف دعم >> Professional support

    الرتبه فى روم ساعة صفا : dmin@
    nick name paltalk : princmimidavenshi
    السمك
    الكلب
    عدد الرسائل : 114
    الموقع : DUBAI
    العمل/الترفيه : marketing manager
    المزاج : cool
    نقاط النشاط : 4185
    تقيم الاعضاء لك : 41
    تاريخ التسجيل : 05/04/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف mimidavenshi في السبت أكتوبر 10, 2009 3:44 pm

    والله دى نصيحه غاليه اوى بس معندكيش حاجه لتساقط الشعر انا جربت كل حاجه ومفيش فايده اخر حاجه زيت من سيدار وبرده مفيشش فايده شعرى بيقع بغزاره فبجد مش بهزر لو عندك حاجه لتساقط الشعر يا ريت تقوليها وانا هجرب العسل ومعاه زيت الزتون وبرده هجرب الوصفه الاولى بس يا ريت توضحى كميه الحليب وكمان هل هنستخدم النار مع فنجان الحنه ولا ايه بالظبط وشكرا ليكى بجد يا ى انتا عمرى
    fa_titos
    fa_titos
    مشرف عام.. General Official
    مشرف عام.. General Official

    عدد الرسائل : 96
    نقاط النشاط : 3771
    تقيم الاعضاء لك : 8
    تاريخ التسجيل : 06/03/2010

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف fa_titos في الثلاثاء مارس 09, 2010 10:47 pm

    تساقط الشعر بيباى من الحاله النفسيه بتعتك يعنى لو انتى نفسيتك تعبانه تاكدى ان شعرك هتساقط حولى تهدى نفسك وانا هحول ادورلك على وصفات اواعشاب كويسه لتساقط انشاء الله mimidavenshi يا


    _________________


    دع الايام تفعل ما تشاء وطب نفسا اذ حكما القضاء

    وصفه لجمال شعرك 236938854
    TOOTA
    TOOTA
    محترف اعلانات >> Professional Announcements
    محترف اعلانات >> Professional Announcements

    الرتبه فى روم ساعة صفا : user
    الدلو
    النمر
    عدد الرسائل : 245
    الموقع : مــــــــــــــــــــصـــــــــــــــــــر
    العمل/الترفيه : لسه هخلص
    المزاج : كان حلو
    نقاط النشاط : 4336
    تقيم الاعضاء لك : 37
    تاريخ التسجيل : 01/02/2009

    default رد: وصفه لجمال شعرك

    مُساهمة من طرف TOOTA في الأربعاء مارس 10, 2010 2:41 pm

    وصفه هايله بس مش اظن ان فى حد هيجربه وبجد اللى جرب يقولى

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة فبراير 28, 2020 7:24 pm